Maand nummer drie!

Hallo allemaal!

Ja, jullie zien het goed, maand nummer drie is alweer voorbij. Wow. Ik kan jullie vertellen dat het niet echt voelt als drie maanden, maar het gemis wordt wel groter. Het is voor mij nu nog twee weken en een paar dagen voordat ik vertrek uit Singaraja. Dit is best een raar idee, maar ook wel heel erg fijn. Want ik mis Nederland, maar vooral bepaalde inwoners wel heel erg, haha! Morgen vertrek ik voor een kleine vakantie op dit prachtige eiland, wat een luxe he!

De afgelopen maand heb ik afscheid genomen van mijn lieve familie die op bezoek kwamen. Omdat Sebastiaan en Loes eerder naar huis gingen dan papa en mama heb ik met hen nog even heerlijk kunnen genieten. Wat is het heerlijk om je papa en mama hier te hebben! Ook mag ik nu wel stellen dat ik de stoerste, fitste, meest geweldige en fanatieke ouders heb die er maar zijn. Dit zeg ik omdat mijn ouders op zestig jarige leeftijd even een actieve vulkaan met hun dochter hebben beklommen. Dit is toch supertof!

De weken na hun vertrek waren een beetje lastig om doorheen te komen. De tijd leek een beetje moeilijk voorbij te gaan en ik had weinig energie om dingen te ondernemen, dit helpt natuurlijk ook niet! Maar afgelopen weekend zijn we erop uit gegaan naar het zuiden en dit weekend doen we dat gewoon lekker opnieuw, alleen dan iets langer. We gaan weer leuke dingen zien en vooral genieten van de luxe in het zuiden, ik weet het echt heel vervelend. Het spijt me dat deze blog toch iets minder bijzonder is! Nog even en dan kan ik jullie het gewoon vertellen in plaats van via facetime, facebook of deze blog. Ik kan soms bijna niet wachten.

Bedankt weer voor het lezen lieve familie en vrienden. Tot snel!

Dikke kus, Rosalie

1. Chantal:
    25 mei 2018
    Geniet van je miniholiday meissie! 😘
  2. Bert:
    25 mei 2018
    Erg leuk om weer wat van je te horen en om te lezen dat je zo van de aanwezigheid van je familie hebt genoten. Geniet van de laatste weekjes daar en tot snel! Bert
  3. Desiree:
    Geniet nog lekker sis!! Ben trots op jou ❤️❤️
  4. Dorina:
    25 mei 2018
    Fijn om te lezen dat het goed met je gaat. Wat een prachtige foto's weer. Geniet van je vakantie, tot snel dikke kus!!
  5. Angeliek:
    25 mei 2018
    Ik kan me voorstellen dat het even lastig werd toen je ouders weggingen!
    Probeer optimaal te genieten van je vakantie!
    Tot snel 😘
  6. Teunie:
    25 mei 2018
    Nog even volhouden en geniet er nog maar lekker van .groetjes
  7. Willy:
    27 mei 2018
    Zeker knap van je ouders. Geniet nog maar volop.